Biblioteca prinde viata!

B i b l i o t e c a p r i n d e v i a t a!

luni, 3 iunie 2024

22 Aprilie -







Elevii clasei a IV-a de la Liceul Teoretic „O. C. Tăslăuanu” Toplița, pregătiți de d-na învățătoare Szocs Braic Dumitria Maria.

Timp de două ore, prietenoși, foarte curioși și extrem de bine informați, aceștia s-au întrecut în a oferi răspunsuri la întrebări pe următoarele teme:
-colectarea, selectarea, reciclarea gunoaielor
-tipuri de materiale: reciclabile, nereciclabile, speciale
-grija pentru păstrarea unui mediu curat
- aerul curat, solul protejat
-economisirea apei, economisirea electricității
-resursele vitale ale omului
-demersurile oamenilor pentru păstrarea acestor resurse pentru generațiile care vor urma
-importanța menținerii unui mediu de viață curat
-impactul negjijenței omului asupra ecosistemelor
-sursele principale de poluare și efectele pe care acestea le au asupra aerului, climei, apei, florei, faunei
-unde poate omul interveni preventiv împotriva schimbărilor climatice și în ce mod
În final am citit diverse informații despre protejarea mediului, am urmărit fimulete cu povestioare ilustrative, ne-am jucat jocuri pe aceste teme, am reciclat hârtie la propriu și am învățat un cântecel simpatic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu